Датчики тиску в шинах

Понад 1000 марок авто

показати помічник блоків

Швидка доставка

Усі датчики в наявності. Самовивіз або Нова Пошта

Гарантія

1 рік

Оплата

Готівка або банківський переказ

Система знижок

При замовленні від кількох датчиків

Датчик тиску в шинах - що він являє собою?

Автомобіліст звертає увагу на тиск повітря у шинах 2-3 рази на рік. Часто це збігається із зміною автомобільної гуми. Одні водії самостійно контролюють тиск у колесах свого авто, а інші вирішують довірити цей процес співробітникам шиномонтажу. Замінивши покришки, автолюбитель забуває про це питання приблизно на півроку, що стає причиною сумних наслідків. Якщо в колесах буде некоректний тиск, це призводить до надзвичайних ситуацій. Постраждати у такому разі може не лише транспортний засіб, а й його водій. Щоб запобігти цьому були створені датчики тиску.

 

Історична довідка про датчики тиску

Перша техніка, де стабільно почали використовувати датчики тиску – військові машини. З пробитим колесом автотехніка швидко втрачала тиск і ставала практично марною. Штатну систему, яка інформує про тиск у колесах автомобіля, встановлювали на американські машини з кінця 90-х років. Згодом багато світових автовиробників вирішили комплектувати свої авто даною технологією. Тепер вважається повсякденною нормою наявність функції, яка контролює тиск повітря навіть у бюджетних машинах. Цікаво, що вже майже 10 років, на території Євросоюзу, всі автомобілі мають бути оснащені датчиком тиску в шинах.

Чому у шинах потрібно підтримувати коректний рівень тиску повітря?

Якщо накачати колесо автомобіля слабко, то зростає навантаження на бічні частини, через що:

  • Автомобілем складніше керувати;
  • Істотно збільшується гальмівний шлях;
  • Зростає витрата палива;
  • Підвищується нагрівання покришки через підвищене тертя всередині шини, а це руйнує гуму і трапляються розриви, розшарування або мікротріщини;
  • У кілька разів знижується експлуатаційний термін шини.

З іншого боку, перекачувати колеса теж не можна, адже:

  • Виникають проблеми з керованістю автомобілем;
  • Площа зіткнення покришки з дорожнім покриттям слабка, а отже гальмівний шлях збільшується;
  • Будь-які нерівності дорожнього полотна призводять до сильніших ушкоджень гуми;
  • Пасажирам не так зручно скористатися машиною;
  • Нерівномірне зношування прискорює процес зношування гуми.

З усього перерахованого стає очевидно, що дуже важливо підтримувати правильний тиск у шинах авто.

Докладніше про роботу непрямого та прямого вимірювання тиску в шинах

Існують два основні типи систем, що контролюють тиск у шинах – з непрямим та прямим виміром показника.

Найпростіша в плані роботи та конструкції – це система з непрямим виміром тиску. У блок управління ABS впроваджується система, яка може визначити відстань, яка проходить колесо за один оберт. Показники у справної покришки і тієї, в якій некоректний тиск будуть різні.

За допомогою датчиків частоти обертання система розраховує відстань шляху, що проходить кожну з покришок за оборот. Потім отримані дані зіставляються з оптимальними параметрами і якщо є розбіжність, автолюбителі на панелі приладів отримує відповідне повідомлення.

До переваг цієї системи можна віднести доступну вартість, адже немає необхідності використовувати додаткове обладнання. Але є й суттєві мінуси: неможливо визначити тиск повітря на старті руху, низьку точність, а також поріг у 30% похибки певного тиску.

Система прямого виміру в даному питанні має серйозну перевагу. Вона функціонує завдяки датчикам тиску, які розміщуються у кожному колесі. Сучасні датчик тиску повітря в колесах поєднують компоненти управління та вимірювання, акумулятор, а також датчик, що замірює температуру шини. Ці комплектуючі ставляться замість стандартного вентиля. Передача даних здійснюється імпульсами через проміжок часу, заданий користувачем. Завдяки вбудованому акумулятору, датчик функціонує від 7 до 10 років. Крім цього, можна тримати під контролем інформацію про стан кожного колеса транспортного засобу, незалежно один від одного.

Завдяки використанню системи з прямим виміром рівня повітря в колесі можна оцінити як сильні, так і незначні відхилення, а також вчасно зафіксувати раптові перепади тиску. Система має все необхідне для того, щоб швидко адаптуватися до нових характеристик: змінилися покришки, нові погодні умови чи щось інше. Багато сучасних датчиків адаптуються до обладнання автоматично за кілька хвилин. Для інших датчиків потрібна прописка до машини за допомогою спеціального обладнання. Цю процедуру можна зробити у нас у Львові. 

Крім того, у Львові можна забрати особисто всі датчики тиску шин, які представлені в нашому магазині. Якщо ви з іншого міста, то ми відправляємо післяплатою Новою Поштою, в такі міста: Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг, Миколаїв, Вінниця, Херсон, Чернігів, Полтава, Черкаси, Житомир, Чернівці, Суми, Рівне , Івано-Франківськ.