Тут ви можете дізнатися відповіді на найпопулярніші запитання:
Я не знаю, які датчики встановлені на моїй машині. Чи можете ви допомогти?
Так, для підбору правильних датчиків потрібно повідомити Марку/Модель/Рік машини. Також звідки вона з Європи чи США. Іноді для точного підбору можемо попросити VIN-номер автомобіля.
Чи підходять датчики тиску на мої диски?
Гнучка конструкція датчиків TPMS дозволяє встановлювати їх на всі колеса. З появою TPMS більшість виробників колісних дисків роблять свої диски сумісними з TPMS.
Чи даєте ви гарантію на датчики тиску?
Так, на всі датчики даємо гарантію.
Чи потрібно прописувати датчики для моєї машини?
Відповідь це питання ви можете дізнатися з таблиць. Виберіть потрібну: АВТО З ЄВРОПА або АВТО АМЕРИКА
Що таке процедура повторного навчання TPMS?
Після встановлення нових датчиків на багатьох машинах потрібно повторне навчання. Це коли номери датчиків заносяться до блоку управління автомобіля. Без спеціального обладнання це зробити неможливо. Цю процедуру ми надаємо у Львові. Детальніше тут.
Мені потрібно клонувати датчики. Можете допомогти?
Так, докладніше тут
Менш популярні питання:
Що таке Direct TPMS?
Це один із методів контролю тиску в шинах. У даному методі використовуються датчики тиску в шинах, які встановлюються на кожне колесо, та вимірюють тиск у кожній з чотирьох шин. Потім датчик передає інформацію про тиск з кожного колеса центральний приймач за допомогою бездротового передавача. Після того, як приймальний пристрій інтерпретує дані, водій бачить повну інформацію про тиск.
Що таке непряма TPMS?
Непряма (непряма) система TPMS заснована на ABS. У цьому випадку датчики швидкості обертання коліс встановлюються на антиблокувальній гальмівній системі (ABS) автомобіля. Відстежуючи швидкість обертання кожної шини, датчики швидкості обертання коліс вимірюють дані про тиск у шинах. Основна передумова Indirect TPMS полягає в тому, що недостатньо накачана шина має менший радіус і, отже, обертається з більш високими оборотами порівняно з шиною, що нормально накачала. Для цієї системи датчики тиску не встановлюються.
Що викликає увімкнення контрольної лампи TPMS?
У разі, якщо шина недокачана на 25% і більше, включається контрольна лампа TPMS і повідомляє про це водія.
Якщо ви перевірили тиск у кожній з шин, але світловий сигнал не гасне, тоді це може бути один з інших факторів, крім недостатнього накачування:
• сильний удар у колесо
• TPMS корозія
• високі/низькі зовнішні температури
• низький або розряджений акумулятор TPMS. Виявляється особливо взимку, коли низькі температури.
• неправильне встановлення TPMS
• неправильно підібрано датчик тиску
Який термін служби датчика TPMS? На скільки вистачає батарей у датчику TPMS?
Батарея оригінального датчика контролю тиску в шинах може слугувати приблизно 5-7 років. Поки датчик не буде встановлений та запрограмований на автомобіль батарея датчика не активується.
Один з методів оцінити стан живлення датчика можна дізнатися про те, скільки кілометрів проїхав автомобіль і скільки років у вас авто. Наприклад, якщо вам автомобіль служить вже 5 років, і він із пробігом понад 150 000 кілометрів, ймовірно, така система, в найближчому майбутньому почне давати збій.
Заміну відразу всіх чотирьох датчиків краще робити у тому випадку, якщо пробіг автомобіля близький до позначки 200 000 км.
TPMS є обов'язковою? Коли це стало обов'язковою стандартною функцією безпеки?
У США наявність системи TPMS є обов'язковою для всіх автомобілів, випущених після вересня 2007 року.
У Європейському Союзі система TPMS є обов'язковою для всіх нових легкових автомобілів, випущених після 1 листопада 2012 року. А з 1 листопада 2014 року все нові пасажирські автомобілі мають бути оснащені TPMS.
Як зберегти накачані шини у належному стані?
Є кілька способів:
1) Перевіряйте тиск у шинах не рідше одного разу на місяць та перед тривалими поїздками.
2) Накачувати шини відповідно до специфікацій виробника автомобіля.
Чому важливе правильне накачування шин?
У цьому безпека водія на дорогах, а саме:
- Покращена керованість на дорозі.
- Покращена тяга.
- Зниження зносу протектора на шинах.
- Підвищений комфорт на дорозі
- Збільшується термін служби шин.
Чому змінюється тиск у шинах?
На тиск у шинах впливає кілька факторів. Тиск у шинах може знизитися через пошкодження шин, повільні протікання, зміни зовнішньої температури, а також через великий пробіг
Що означає, коли сигнальна лампа тиску в шинах спалахує і гасне?
Через підвищення температури навколишнього повітря або руху тиску в шинах підвищується і тому сигнальна лампа може загорітися, а потім згаснути. Також через погані датчики, особливо китайські. У них встановлено плату низької якості, яка вкрай нестабільно працює.
Коли потрібно накачати шини, якщо загориться сигнальна лампа TPMS?
Якщо увімкнено попередження TPMS, ви повинні безпечно з'їхати з дороги і перевірити тиск у шинах. Якнайшвидше вирушайте на найближчу шиномонтажну станцію і накачайте шини. Пам'ятайте, що сигнальна лампа тиску в шинах спалахує, якщо одна або кілька ваших шин недокачано на 25% або більше.
Чи завжди сигнальна лампа TPMS вказує на низький тиск у шинах?
Зазвичай так. Робота сигнальної лампи в тому, щоб повідомляти водію про те, що тиск в одній або кількох шинах не менш ніж на 25% нижче за рекомендовані заводом специфікації. Однак проблема буває і в самому датчику. Коли, наприклад, він досить старий.
Що є однією із основних причин відмови TPMS?
Однією з основних причин відмови TPMS є корозія. Корозія може з'явитися на блоці датчика TPMS або шток клапана через вологу, дорожні солі, відсутні кришки клапанів або гальванічна корозія.
Інша причина полягає у аварії. Коли відбувається сильний удар у колесо або підвіску автомобілю, страждає датчик тиску. Після удару датчик може працювати, але не правильний тиск. Наприклад, були випадки коли датчик працював, але показував 5 атмосфер, хоча за фактом 2 атмосфери. І через дуже високий тиск загорялася помилка. Потрібна була заміна датчика.