Нині є кілька способів виміряти тиск у шинах. Від цього залежить безпека водія та пасажирів. Але який спосіб вибрати вирішує господар авто. Дехто чув, що у Європі та США для водіїв висунули вимоги — наявність системи контролю тиску у шинах. Існує два види систем контролю тиску повітря у шинах.
Непрямий тип вимірювання тиску. Вважається найпростішим способом вимірювання тиску. Ця система складається з датчиків, встановлених на кожному колесі, та блоку керування системи ABS.
Як працює опосередкований тип системи? Датчики, встановлені на шинах, вимірюють відрізок шляху, що проходить за один оборот, кожною шиною. Потім отримана інформація порівнюється в блоці ABS з контрольними параметрами та результат видається на дисплеї. Якщо параметри нижче або вище за норму хоч в одній шині, індикатор повідомляє у вигляді звукового сигналу. Водій розуміє, що потрібно звернутися по допомогу, щоб вирішити проблему з тиском. Даний тип вимірювання тиску недорогий та доступний кожному.
Система прямого виміру тиску. Принцип роботи цього типу не складний. Складається з датчиків тиску в шинах, приймальні антени (антени), блоку керування та дисплея.
На кожному диску встановлюються датчики, які вимірюють тиск у шинах. Отримана інформація з датчика передається імпульсами з періодичністю одну хвилину, через антену на блок управління. Блок управління самостійно порівнює отриману інформацію із контрольними параметрами тиску вашої марки авто. Потім водій бачить результат виміру. Якщо тиск низький або високий в одному з коліс, на дисплеї з'явиться значення супроводу звукового сигналу. Особливість даного вимірювання в тому, що в розширеній версії системи контролю тиску, для кожного датчика застосовується індивідуальна антена. Це дозволяє контролювати тиск у конкретному колесі та виводити його значення на інформаційний дисплей.
Як бачите обидва типи контролю тиску мають свої переваги. Кожен водій вибирає сам, що йому встановлювати. У будь-якому випадку, встановивши будь-який тип контролю тиску в шинах буде кращим рішенням для безпеки.